INFORMACE K ODJEZDU A PŘÍJEZDU

Informační schůzka pro rodiče: v sobotu 23. 6. v 15:00 v Chotyni u klubovny

Výběr zavazadel: ve čtvrtek 28. 6. v 18:00 až 19:00 v Chotyni v klubovně

Sraz: v pátek 29. 6. v 15:30 v Chotyni pod nádražím

Návrat: v neděli 8. 7. v 14:20 do Chotyně

Odevzdat při odjezdu: bezinfekčnost podepsanou v den odjezdu, potvrzení o zdravotní způsobilosti, kartičku pojišťovny (nebo její kopii), očkovací průkaz, léky (které dítě užívá, včetně návodu k užívání), vše vložte do eurodesek se jmenovkou dítěte

Co s sebou na cestu: batoh na záda, láhev s pitím, svačinu, oblečení podle počasí, pláštěnku, dobrou obuv (půjdeme 3 km ze zastávky k chatě)

Krátká informační předtáborová schůzka se uskuteční v sobotu 23. 6. v 15:00 u klubovny v Chotyni. Budete mít možnost zaplatit v hotovosti doplatek za tábor a také zde bude prostor pro vaše případné dotazy.

DOPORUČENÝ SEZNAM VĚCÍ

  1. Oblečení

–          gumové holinky, pevné boty (na běhání, do lesa), sandále

–          3 x dlouhé kalhoty nebo tepláky

–          2 x mikina nebo košile s dlouhým rukávem

–          1 x bunda větrovka

–          3 x kraťasy

–          5 x triko s krátkým rukávem (3 x triko + 2 x tílko)

–          1 x lehká tepláková souprava nebo dlouhé pyžamo na spaní

–          10 x kalhotky / slipy

–          10 x slabé ponožky, 2 x teplé ponožky

–          plavky, pláštěnka

–          kšiltovka nebo klobouček proti slunci, sluneční brýle

–          1 x bílé prostěradlo + sada velkých zavíracích špendlíků (na kostým do celotáborové hry

2. Hygienické potřeby

–          osuška (k vodě), ručník, malý ručník na obličej

–          zubní kartáček a pasta

–          šampon, sprchový gel nebo mýdlo v krabičce

–          opalovací krém, repelent

–          jelení lůj, krém na obličej

–          hřeben, kapesníky

–          osobní léky

3. Ostatní

–          kufr nebo cestovní taška

–          spacák, karimatka, polštářek

–          batoh na záda na výlety

–          láhev na pití (minimálně o objemu 1 litr)

–          ešus, hrnek, lžíce, kapesní nožík, utěrka

–          baterka + náhradní baterie

–          poznámkový blok, psací potřeby, pastelky

–          dopisní papíry, známky, nadepsané obálky s adresami

–          pytle na špinavé oblečení

–          píšťalka, šátek na zavázání očí

–          KPZ, 5 m provázku

–          oblíbený plyšák nebo hračka

–          doporučené kapesné 100 – 150 Kč

–          večeři na pátek (první společné jídlo bude sobotní snídaně)

Při výběru oblečení volte spíše starší kusy, u kterých nebude vadit, že se zašpiní nebo v zápalu hry roztrhnou. Nedávejte dětem žádné cennosti, mobily nebo drahé věci. V případě jejich zničení nebo ztráty za ně nebereme žádnou odpovědnost. Kapesné (v obálce se jménem táborníka) bude možné uložit u vedoucích. Nedávejte dětem jídlo navíc kromě páteční svačiny a večeře, v naprosté většině případů se nesní a zkazí se (zejména ovoce, řízky, chleby se salámem). To, co děti nesní k večeři, bude následující den z hygienických důvodů vyhozeno (netýká se sladkostí).

Všechny věci označte tak, aby si je dítě poznalo, a zabalte je do jednoho velkého zavazadla (kufr, cestovní taška). Pokud se vám spacák nebo karimatka do zavazadla nevejdou, dejte je do pevného igelitového pytle a opatřete jmenovkou. Všechna zavazadla je nutné donést ve čtvrtek 28. 6. mezi 18:00 a 19:00 do klubovny, protože se budou odvážet spolu s ostatním táborovým materiálem dodávkou ještě před odjezdem dětí.